کلبه ی عاشقان

همه چیز

 
سلام... دلم خیلی گرفته...بغض دارم... دلم میخواد گریه کنم... خسته شدم .هم از کار هم از تکرار مکررات زندگی م..

 

دلم ازت گرفته ... ازم دور شدی.... خسته م... چقد دلم خسته و کلافه س... دلم تفریح میخواد... نای راه رفتن ندارم..حوصله چیزی رو هم ندارم... عزیزم دلم گرفته... روحم خسته س.. حتی تو هم وقت نداری باهام حرف بزنی.. تو هم خسته یی...

انگار دوسم نداری دیگه.. دلت میخواد ازم دور باشی... وقتی بهت میگم میگی نه!!! اشتباه میکنی....

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دلم گرفته

فقط کابوس....

خدایا چقدر دلم تنگه،



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت2:27---19 ارديبهشت 1391
دقیقا این متن حرف دل من بود. خیلی زیبا بود

ویدا
ساعت17:29---18 ارديبهشت 1391
آجیییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییی دوووووووووووووووست دارم فدای تو

masoud
ساعت22:37---15 ارديبهشت 1391
سلام ممنون که اومدین

خیلی عالی و زیبا بود

خواستن خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم

خوش باشی


mohanna
ساعت20:22---12 ارديبهشت 1391
man linket kardam mano blink age dust dashti

ليلا
ساعت13:31---11 ارديبهشت 1391
صبر كن
برگرد
چمدان هايمان اشتباه شده است
دلم را به جاي خاطراتت بردي


خلوت من
ساعت20:52---9 ارديبهشت 1391
چیزی که زن دارد و مرد را تسخیر می کند ، مهربانی اوست ، نه سیمای زیبایش
زن زشت در دنیا وجود ندارد فقط برخی از زنان هستند که نمی‌توانند خود را زیبا جلوه دهند
هر کجا مردی یافت شد که به مقامات عالیه رسیده یقیناً زنی پاکدامن او را همراهی کرده است


حسین
ساعت17:29---8 ارديبهشت 1391
سلام الناز جون ممنون که اومدی گفتی آچ دادیــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

موج دریا
ساعت15:12---8 ارديبهشت 1391
سلام الی جونم
هرجاهستی لحظه هات قشنگ,منتظریم زودبرگردگلم.موفق باشی


موج دریا
ساعت15:10---8 ارديبهشت 1391
خداوندا

برای همسایه که نان مرا ربود، نان

برای عزیزانی که قلب مرا شکستند، مهربانی

برای کسانی که روح مرا آزردند، بخشش

و برای خویشتن خویش ، آگاهی و عشق می طلبم . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:شعر,شعر های قشنگ متن های عاشقانه,ساعت توسط الناز|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ